A vállalkozások bizonylati rendjükben többek között a társadalombiztosítással összefüggő irataikról is rendelkeznek, amely során meg kell határozniuk, hogy mikor selejtezhető egy dokumentum vagy akár nem lehet soha selejtezni.
A TB kifizetőhely az ellátások alapját képező okmányokat, igazolásokat és iratokat, valamint az ellátások folyósításánál és az ezekről vezetett számadásoknál alapul szolgáló bizonylatokat időrendi sorrendben kezelve köteles megőrizni. A segélyezési egyéni lapokat (mellékleteket) 5 évig kell megőrizni.
Kiselejtezhetők a rendes selejtezési eljárás során azok a segélyezési egyéni alapok, amelyeken 5 éven belüli időtartam alatt ellátásra utaló feljegyzés nincs. Mellőzni kell azonban a selejtezését, ha segélyezési egyéni lapon társadalombiztosítási tartozásra, tartásdíj fizetését megállapító határozatra vonatkozó feljegyzés is van, és a dolgozó még a munkáltató alkalmazásában áll.
A pénztárnaplókat és az ellátások kifizetését (felvételét) igazoló okmányokat és egyéb bizonylatokat – ha a pénzügyi iratok megőrzésére vonatkozó általános szabályok hosszabb időt nem állapítanak meg – 5 évig kell megőrizni.